Mitä sinulle tulee mieleen, kun kuulet sanat strateginen johtaminen? PowerPointit, loputtomat palaverit ja jargon? Tosiasiassa hyvä strategia ei ole kuivakkaa puurtamista, …

✨ Asiakaskokemus ei ole vain "yksi osa" liiketoimintaa – se on sen sydän. Se kertoo, miksi yritys on olemassa ja miten …

Asiakkuusjohtamisen evoluutio vaatii meiltä samaa kuin aivojen neuroplastisuus – kykyä luoda uusia yhteyksiä, oppia uutta ja haastaa vanhaa EMBA Asiakkuuksien ja …

JYU EMBA – johtajuutta koko Suomesta, kaikilta aloilta! Johtamiskokemusta keskimäärin yli 13 vuotta, osallistujia laajasti eri toimialoilta ja kaupungeista. Ohjelmamme yhdistää …

EMBA-lopputyöseminaari käynnistymässä! #jyuEMBA lopputyöt ovat merkittäviä kehittämishankkeita, joissa yhdistyvät uuden tiedon haltuunotto ja käytännön vaikuttavuus. Jokainen lopputyö vie organisaatioita ja liiketoimintaa …

📈 Tulosjohtamisesta tulevaisuuden rakentamiseen 🚀 Tänään #jyuEMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtamisen ohjelmassa syvennyimme Teppo Heikkisen johdolla myyntiorganisaation johtamiseen ja kehittämiseen. Myyntijohtamisessa …

Uudistettu EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtamisen -ohjelma on käynnistetty Vantaalla. Isossa kuvassa sukelletaan myyntiorganisaation johtamiseen digitaalisessa ajassa. Myynnin ja asiakkuuksien menestys …

Hyvin toimiva ja kommunikoiva organisaatio voi toimia tärkeänä pelastuslauttana myrskyävässä maailmassa. Menestyksen Strategiat -ohjelmassa syvennytään tällä viikolla viestinnän merkitykseen johtamisessa – …