EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen
Mistä hyvä asiakaskokemus muodostuu? Johda asiakkuuksia ja myyntiä systemaattisesti.
EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelmassa kehität oman organisaatiosi asiakkuuksien kokonaisuutta. Ohjelmassa perehdytään nykypäivän asiakasajatteluun ja myyntiin sekä niiden johtamiseen niin strategisena kuin myös operatiivisena organisaation toimintona. Näkökulma ohjelmassa on käytännönläheinen. Huomion kohteena on osallistujan oman organisaation tilanne, sen tutkiminen ja mahdollisten kehittämiskohteiden työstäminen. Keskiössä on myös myynnin johtaminen, erityisenä näkökulmana myynnin prosessit ja systematiikka.
Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelmassa asiakkuusteemaa käsitellään strategisena ajattelumallina ja ammattimaisesti johdettuna toimintatapana. Näkökulmana on sekä yritysten väliset (B2B) että kuluttaja-asiakkuudet.
Koin, että nyt tuli aidosti paljon herättelyä, viitekehyksiä ja työkaluja oikeasti arkeen vietäväksi
EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelman sisältö
1. jakso 19. - 20.03.2025, Asiakkuuksien ja myynnin johtamisen dynamiikka, Vantaa
- Asiakaskokemuksen peruselementit ja anatomia
- Ostaminen on muuttunut - entä myynnin johtaminen? Mitä tekoäly muuttaa asiakkuuksien ja myynnin johtamisessa, vai muuttaako?
- Kanava-ajattelusta aitoon asiakaskeskeisyyteen
- Case-tapauksia ja esimerkkejä arjen myynnin ja asiakkuuksien johtamisen malleista
2. jakso 16. - 17.04.2025, Asiakkuusajattelun ja myynnin johtamisen viitekehykset, Tampere
- Uusin tutkimustieto asiakkuusajattelun viitekehyksistä
- Asiakastieto ja sen hyödyntäminen johtamisessa
- Asiakaskokemuksen johtaminen
3. jakso 20. - 21.05.2025, Asiakkuuksien ja myynnin johtamisen tulevaisuus, Helsinki
- Tulevaisuuden ennakointi, muuttuvat asiakastarpeet ja -käyttäytyminen
- Hankinnan ja ostajan näkökulma asiakkuuksiin ja myyntiin
- Asiakkuusajattelu kilpailuedun lähteenä
Koulutus sytytti monta lamppua omassa päässä ja palon asiakaskokemuksen oikeanlaiseen ja todelliseen johtamiseen
EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelmassa
- tarkastelet oman organisaatiosi asiakkuuksia
- kohdennat kehittämistehtävän oman organisaatiosi kannalta olennaiseen; kohteena voivat olla esimerkiksi asiakaslähtöinen strategiointi, asiakkuuksien johtaminen tai myynnin johtaminen
- luot uutta näköalaa asiakkuuksien ja myynnin johtamiseen. Tähän saat vahvan tuen seminaarijaksoilta, koulutukseen kuuluvasta lisämateriaalista sekä kehittämistyön ohjauksesta.
Osallistumisen peruutus kuluitta 2 viikkoa ennen koulutuksen käynnistymistä. Kts. tarkemmat peruutusehdot
EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelman hinta ja laajuus
EMBA Asiakkuuksien johtaminen -ohjelman osallistumismaksu on 3 700 € + alv 25,5 %. Hinta sisältää seminaariopetuksen, opetusmateriaalin ja tehtävien ohjauksen sekä seminaarijaksojen kokouspakettien kulut. Majoituskulut eivät sisälly hintaan. Osallistumismaksu laskutetaan koulutuksen käynnistyttyä.
Ohjelman laajuus on 6 opintopistettä AACSB, AMBA ja BGA –akkreditoitua Jyväskylän yliopiston Executive MBA -ohjelmaa. Voit suorittaa ohjelman itsenäisenä kokonaisuutena tai liittää osaksi Executive MBA-opintoja.
Kiinnostuitko - ota yhteyttä!
Juho Partanen, ohjelman johtaja
juho.j.partanen(at)jyu.fi
p. 040 153 5606
Päivi Sippo, ohjelman koordinaattori
paivi.i.e.sippo(at)jyu.fi
p. 050 431 4336