EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen
Mistä hyvä asiakaskokemus muodostuu? Johda asiakkuuksia ja myyntiä systemaattisesti.
EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelmassa kehität oman organisaatiosi asiakkuuksien kokonaisuutta. Keskiössä on myös myynnin johtaminen, erityisenä näkökulmana myynnin prosessit ja systematiikka.
Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelmassa asiakkuusteemaa käsitellään strategisena ajattelumallina ja ammattimaisesti johdettuna toimintatapana. Näkökulmana on sekä yritysten väliset (B2B) että kuluttaja-asiakkuudet.
Koin, että nyt tuli aidosti paljon herättelyä, viitekehyksiä ja työkaluja oikeasti arkeen vietäväksi
EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelman sisältö
1. jakso 05. - 06.03.2024, Asiakkuuksien ja myynnin johtamisen dynamiikka, Helsinki
- Asiakaskokemuksen peruselementit ja anatomia
- Ostaminen on muuttunut - entä myynnin johtaminen
- Kanava-ajattelusta aitoon asiakaskeskeisyyteen
- Case-tapauksia ja esimerkkejä arjen myynnin ja asiakkuuksien johtamisen malleista
2. jakso 03. - 04.04.2024, Asiakkuusajattelun ja myynnin johtamisen viitekehykset, Tampere
- Uusin tutkimustieto asiakkuusajattelun viitekehyksistä
- Asiakastieto ja sen hyödyntäminen johtamisessa
3. jakso 07. - 08.05.2024, Asiakkuuksien ja myynnin johtamisen tulevaisuus, Vantaa
- Tulevaisuuden ennakointi, muuttuvat asiakastarpeet ja -käyttäytyminen
- Hankinnan ja ostajan näkökulma asiakkuuksiin ja myyntiin
- Asiakkuusajattelu kilpailuedun lähteenä
Koulutus sytytti monta lamppua omassa päässä ja palon asiakaskokemuksen oikeanlaiseen ja todelliseen johtamiseen
EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelmassa
- tarkastelet oman organisaatiosi asiakkuuksia
- kohdennat kehittämistehtävän oman organisaatiosi kannalta olennaiseen; kohteena voivat olla esimerkiksi asiakaslähtöinen strategiointi, asiakkuuksien johtaminen tai myynnin johtaminen
- luot uutta näköalaa asiakkuuksien ja myynnin johtamiseen. Tähän saat vahvan tuen seminaarijaksoilta, koulutukseen kuuluvasta lisämateriaalista sekä kehittämistyön ohjauksesta.
Osallistumisen peruutus kuluitta 2 viikkoa ennen koulutuksen käynnistymistä. Kts. tarkemmat peruutusehdot
EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelman hinta ja laajuus
EMBA Asiakkuuksien johtaminen -ohjelman osallistumismaksu on 3 700 € + alv 24 %. Hinta sisältää seminaariopetuksen, opetusmateriaalin ja tehtävien ohjauksen sekä seminaarijaksojen kokouspakettien kulut. Majoituskulut eivät sisälly hintaan. Osallistumismaksu laskutetaan koulutuksen käynnistyttyä.
Ohjelman laajuus on 6 opintopistettä AACSB, AMBA ja BGA –akkreditoitua Jyväskylän yliopiston Executive MBA -ohjelmaa. Voit suorittaa ohjelman itsenäisenä kokonaisuutena tai liittää osaksi Executive MBA-opintoja.
Kiinnostuitko - ota yhteyttä!
Juho Partanen, ohjelman johtaja
juho.j.partanen(at)jyu.fi
p. 040 153 5606
Päivi Sippo, ohjelman koordinaattori
paivi.i.e.sippo(at)jyu.fi
p. 050 431 4336