EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen
Mistä hyvä asiakaskokemus muodostuu? Johda asiakkuuksia ja myyntiä systemaattisesti.
EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelmassa kehität oman organisaatiosi asiakkuuksien hallintaa ja johtamista. Ohjelma pureutuu asiakasajatteluun ja myynnin johtamiseen sekä strategisesta että operatiivisesta näkökulmasta. Työskentely on käytännönläheistä, ja kehitystehtävät kohdistuvat suoraan osallistujan oman organisaation tarpeisiin.
Ohjelman ytimessä on myynnin johtaminen, erityisesti prosessien ja systemaattisuuden kehittäminen. Lisäksi tarkastellaan kansainvälisen toimintaympäristön haasteita, kuten kulttuurieroja, globaalien trendien vaikutuksia ja asiakasymmärryksen merkitystä.
Asiakkuusteema nähdään strategisena ajattelumallina ja ammattimaisesti johdettuna toimintatapana, kattaen sekä B2B- että kuluttaja-asiakkuudet. Digitalisaatio ja tekoäly ovat keskiössä, erityisesti niiden vaikutukset datalähtöiseen päätöksentekoon, asiakaskokemuksen personointiin ja ennakoivaan analytiikkaan. Myynnin roolin muutos arvoketjuista arvoverkostoihin auttaa osallistujia kehittämään organisaationsa valmiuksia toimia osana ekosysteemejä ja luoda arvoa yhdessä asiakkaiden ja kumppaneiden kanssa.
Koin, että nyt tuli aidosti paljon herättelyä, viitekehyksiä ja työkaluja oikeasti arkeen vietäväksi
EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelman sisältö
1. jakso 19. - 20.03.2025, Asiakkuuksien ja myynnin johtamisen dynamiikka, Vantaa
- Asiakaskokemuksen peruselementit ja anatomia
- Ostaminen on muuttunut - entä myynnin johtaminen? Mitä digitalisaatio ja tekoäly muuttaa asiakkuuksien ja myynnin johtamisessa, vai muuttaako?
- Vaikuttava myynnin ja markkinoinnin johtaminen kansainvälisessä kontekstissa
- Kanava-ajattelusta aitoon asiakaskeskeisyyteen
- Case-tapauksia ja esimerkkejä arjen myynnin ja asiakkuuksien johtamisen malleista
2. jakso 16. - 17.04.2025, Asiakkuusajattelun ja myynnin johtamisen viitekehykset, Tampere
- Uusin tutkimustieto asiakkuusajattelun viitekehyksistä
- Asiakaskokemuksen johtaminen - asiakastieto ja sen hyödyntäminen johtamisessa
- Tekoäly ja digitaalinen markkinointi ja digitalisaation rooli asiakkuuksien johtamisessa
- Elämystalous asiakaskokemuksen syvimpänä ilmentymänä
3. jakso 20. - 21.05.2025, Asiakkuuksien ja myynnin johtamisen tulevaisuus, Helsinki
- Tulevaisuuden ennakointi, muuttuvat asiakastarpeet ja -käyttäytyminen
- Hankinnan ja ostajan näkökulma asiakkuuksiin ja myyntiin
- Asiakkuusajattelu kilpailuedun lähteenä
- Myynnin muutos arvoketjusta arvoverkkoon
Koulutus sytytti monta lamppua omassa päässä ja palon asiakaskokemuksen oikeanlaiseen ja todelliseen johtamiseen
Uudistettu ohjelma tarjoaa
- Käytännönläheistä oppimista: Työstä kehittämistehtävä oman organisaatiosi tarpeisiin
- Tukea ja ohjausta: Saat sparrausta seminaarijaksoilta, lisämateriaalista ja ohjaajilta.
- Kansainvälistä näkökulmaa: Opit johtamaan asiakkuuksia globaalissa toimintaympäristössä kulttuurierot ja markkinatrendit huomioiden.
Osallistumisen peruutus kuluitta 2 viikkoa ennen koulutuksen käynnistymistä. Kts. tarkemmat peruutusehdot
EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelman hinta ja laajuus
EMBA Asiakkuuksien johtaminen -ohjelman osallistumismaksu on 3 700 € + alv 25,5 %. Hinta sisältää seminaariopetuksen, opetusmateriaalin ja tehtävien ohjauksen sekä seminaarijaksojen kokouspakettien kulut. Majoituskulut eivät sisälly hintaan. Osallistumismaksu laskutetaan koulutuksen käynnistyttyä.
Ohjelman laajuus on 6 opintopistettä AACSB, AMBA ja BGA –akkreditoitua Jyväskylän yliopiston Executive MBA -ohjelmaa. Voit suorittaa ohjelman itsenäisenä kokonaisuutena tai liittää osaksi Executive MBA-opintoja.
Kiinnostuitko - ota yhteyttä!
Juho Partanen, ohjelman johtaja
juho.j.partanen(at)jyu.fi
p. 040 153 5606
Päivi Sippo, ohjelman koordinaattori
paivi.i.e.sippo(at)jyu.fi
p. 050 431 4336