EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen

Johda ja kehitä organisaatiosi asiakkuuksia.

jyuemba-asiakkuuksien johtaminen.jpg

Mistä hyvä asiakaskokemus muodostuu? Johda asiakkuuksia ja myyntiä systemaattisesti.

EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelmassa kehität oman organisaatiosi asiakkuuksien kokonaisuutta. Keskiössä on myös myynnin johtaminen, erityisenä näkökulmana myynnin prosessit ja systematiikka.

Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelmassa asiakkuusteemaa käsitellään strategisena ajattelumallina ja ammattimaisesti johdettuna toimintatapana. Näkökulmana on sekä yritysten väliset (B2B) että kuluttaja-asiakkuudet.

Koin, että nyt tuli aidosti paljon herättelyä, viitekehyksiä ja työkaluja oikeasti arkeen vietäväksi

EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelman sisältö

1.  jakso 05. - 06.03.2024, Asiakkuuksien ja myynnin johtamisen dynamiikka, Helsinki

  • Asiakaskokemuksen peruselementit ja anatomia
  • Ostaminen on muuttunut - entä myynnin johtaminen
  • Kanava-ajattelusta aitoon asiakaskeskeisyyteen
  • Case-tapauksia ja esimerkkejä arjen myynnin ja asiakkuuksien johtamisen malleista

2.  jakso 03. - 04.04.2024, Asiakkuusajattelun ja myynnin johtamisen viitekehykset, Tampere

  • Uusin tutkimustieto asiakkuusajattelun viitekehyksistä
  • Asiakastieto ja sen hyödyntäminen johtamisessa

3.  jakso 07. - 08.05.2024, Asiakkuuksien ja myynnin johtamisen tulevaisuus, Vantaa

  • Tulevaisuuden ennakointi, muuttuvat asiakastarpeet ja -käyttäytyminen
  • Hankinnan ja ostajan näkökulma asiakkuuksiin ja myyntiin
  • Asiakkuusajattelu kilpailuedun lähteenä

Koulutus sytytti monta lamppua omassa päässä ja palon asiakaskokemuksen oikeanlaiseen ja todelliseen johtamiseen

EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelmassa

  • tarkastelet oman organisaatiosi asiakkuuksia
  • kohdennat kehittämistehtävän oman organisaatiosi kannalta olennaiseen; kohteena voivat olla esimerkiksi asiakaslähtöinen strategiointi, asiakkuuksien johtaminen tai myynnin johtaminen
  • luot uutta näköalaa asiakkuuksien ja myynnin johtamiseen. Tähän saat vahvan tuen seminaarijaksoilta, koulutukseen kuuluvasta lisämateriaalista sekä kehittämistyön ohjauksesta.

Osallistumisen peruutus kuluitta 2 viikkoa ennen koulutuksen käynnistymistä. Kts. tarkemmat peruutusehdot

EMBA Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen -ohjelman hinta ja laajuus

EMBA Asiakkuuksien johtaminen -ohjelman osallistumismaksu on 3 700 € + alv 24 %. Hinta sisältää seminaariopetuksen, opetusmateriaalin ja tehtävien ohjauksen sekä seminaarijaksojen kokouspakettien kulut. Majoituskulut eivät sisälly hintaan. Osallistumismaksu laskutetaan koulutuksen käynnistyttyä.

Ohjelman laajuus on 6 opintopistettä AACSB, AMBA ja BGA –akkreditoitua Jyväskylän yliopiston Executive MBA -ohjelmaa. Voit suorittaa ohjelman itsenäisenä kokonaisuutena tai liittää osaksi Executive MBA-opintoja.



Kiinnostuitko - ota yhteyttä!


Juho Partanen, ohjelman johtaja
juho.j.partanen(at)jyu.fi
p. 040 153 5606

Päivi Sippo, ohjelman koordinaattori
paivi.i.e.sippo(at)jyu.fi
p. 050 431 4336